pizza

Nu har 66 dagar utav frihet tagit slut. Min sista lediga dag innan jag börjar 2an. Vissa säger att tvåan är det jobbigaste året under gymnasietiden och jag hoppas med hela mitt hjärta att det inte stämmer. Men enligt schemat ser det förvånadsvärt bra ut. Jaja vad har jag egentligen gjort i sommar. Om jag tänker efter har jag inte ens hunnit med hälften av allt som jag hade velat göra. Jag har varit i Estland, Spanien i två veckor (så jävla behövligt). Festat, druckit öl varit i grebbestad osv. Men jag vill göra mer, massor utav mer saker vill jag göra. Men nu sitter jag här och tiden har bara runnit iväg och jag undrar vad fan som hände med sommaren 2013. Men så tänker man ju egentligen varenda sista sommarlovsdag vad fan hände liksom. Får helt enkelt bita ihop. Hösten kan ju faktiskt bli ganska fin ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0