Bland skräckblandad förtjusning och fjärillar i magen

Jag har ett helt jävla sommarlov framför mig. Lever just nu i skräckblandad förtjusning eftersom jag inte vet vad jag ska göra av alla dessa lediga dagar. Ska jag bara lata mig i solen och pimpla vin? Eller leva i en explosion och fara överallt och upptäcka nya människor och platser? Jag tror jag behöver lite utav varje.
 
Det har varit ett par hektiska månader där man har försökt balansera livet på någon slags nivå som kan vara drägligt. Det har väl funkat som precis allt annat, medelmåttligt. Inte bra, inte dåligt. Jag har bara funnits där men jag har inte levt på det sättet som jag har velat. En del av mig vill fara omkring och leva på mitt sätt. Medans den andra Lina bara vill dra täcket över huvudet och glömma det mesta. Men det funkar inte riktigt så längre, det är inte verkligheten. Jag har liksom ett helt sommarlov framför mig med jobb, resor, fester och allt som hör till. Kan knappt hålla tillbaka glädjen att faktiskt mitt sommarlov börjar imorgon.
 
Och det här med bloggen då? Jo det har väl legat där i bakhuvudet och rumlat hela tiden. Men har faktiskt inte fått ut mina tankar till skrift så jag har lagt det på hyllan ett tag. Men varför inte ha bloggen som ett ställe att dokumentera hela mitt sommarlov på? Jo det vore någonting bra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0