ONSDAG

Godmorgon bloggen!
Sitter just nu på balkongen och har precis ätit frukost. Väntar på att Alfred ska sluta jobbet så vi kan pussas lite. Annars då? Jo jag egnar den största delen utav min tid till att jobba. Hade mitt första pass i måndags, trodde det skulle vara riktigt segt men timmarna bara flög iväg! Idag och imorgon har jag mina lediga dagar och ska hitta på massa roligt. Ska snart in till stan och försöka hitta en bikini. Ska ju till Spanien om 27 dagar, önskar tiden gick lite snabbare för behöver verkligen åka dit NU. Det ska bli sååå härligt!! jaja, ikväll ska jag och några tjejer fira Hanna som fyllde år igår. Vi ska dricka vin och bara mysa, vilket kommer bli supergos. Imorgon så åker jag nog till en annan stad och träffar min bästavän som jag inte har träffat sen skolan slutade. Det kommer också bli supergos. Ska försöka uppdatera lite mera dom här lediga dagarna, hoppas ni har det bra puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0