det spelar ingen roll längre

Åh vad jag vill ha en egen balkong. Hade spenderat hela min vakna tid på den platsen. Man bara sitter och tänker och pratar om allt och inget utan att behöva förflytta sig. Jag har insett att jag lever på mina drömmar förtillfället. Jag lever inte i nuet utan någon form utav en fantasivärld. Vilket kan vara farligt när alla drömmar krossas och man vaknar upp och inte vet vilket som är rätt eller fel. Jag vill att alla mina drömmar jag drömmer om ska någon gång bli uppfyllda. Här är några drömmar
 
 
1. Flytta till London.
2. Se Coldplay en gång till live
3. Bli gammal med min livskärlek
4. Spendera tid med mina vänner ännu mer och dansa och dricka öl
5. Klara skolan utan att få stressångest varenda sekund utav min vakna tid.
6. Inte växa upp från tonårslivet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0