jag andas inte bara utan jag lever faktiskt också

Just nu befinner jag mig på en balkong med håkan och ciggaretter. Väntar på att han ska vakna så jag kan få pussas lite. Ledig idag vilket som känns så himla bra. Vet ni, de senaste har jag både gått i långklänning och kortklänning det vill säga bara ben!!!!!!!! vilket känns så himla fint. Tänk er att det är typ sommar nu det var ju liksom nyår för någon månad sen känns de som. nene men jag är allmänt pepp på livet. 
 
 
Mina senaste dagar då har jag kedjerökt med Albin och pratat om allt mellan himmel och jord. Har som sagt gått med bara ben det har även kännts som om jag lever i en slags skins värld. Har upplevt första maj regnet för i år. Jag har sprungit runt över gamla gator med julia och druckit en massa öl.
Kramats med människor som jag inte har träffat på flera hundra år känns de som. Lyssnat på håkan stup i kvarten och försökt hålla ut tills sommarlov. VIll ha lovlovlov nu så jag kan leva som fan leva som jag vill åh kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0