Rastlöshet första dagen på sommarlovet

Första dagen på sommarlovet har gått och jag har aldrig varit såhär rastlös som jag är nu. Vad ska jag göra? Vad vill jag göra? Ska det vara så svårt att bara göra någonting utan att få ångest? Vad ska jag göra med mitt sommarlov dessa veckor. Jaja, vill inte tänka så mycket vill bara göra. Längtar tills imorgon då jag får träffa en vän som jag inte träffat på så länge. Ska bli fint. Och på torsdag åker jag till Halmstad över helgen. Känner att jag behöver komma bort från Falköping lite. Så det ska bli så himla skönt. Lediga dagar är väl något jag kan vara mycket bra samt mycket dålig att ta vara på. Sömnlösa nätter är något jag kommer befinna mig runt i alla fall, utan att få sova brevid Alfred så lever jag i mardrömmar så håller mig hellre uppe hela natten. Ska försöka fota lite imorgon också så ni får se något kul att kolla på istället för att läsa massa textrader. xxx
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0