ta mig långt härifrån

okej dom senaste veckorna har jag legat lågt här på bloggen. Jag har gjort så mycket och haft det så bra. För det första har jag kunnat gå med bara ben. Varit i götebor. Druckit öl och träffat så många nya människor. Jag och alfred har vimlat runt på göteborgsgator och pratat med alla överallt. Jag har nu insett att det inte finns några goare människor än dom i gbg. sant faktiskt. Sen har jag fått 10 röda rosor och vi har firat våran månadsdag ihop. Pussats i regn, dansat i regn, rökt i regn, gråtit i regn. Längtar så myk till sommar så det finns inte. Då ska jag leva. Just nu lever jag runt omkring stress, skola, sömn och pussar. Samt alkohol cigarreter och fina vänner. Så jag brukar ha det men behöver morgonar då jag kan få sova lite extra. Och det är snartsnart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0