251013

Hej bloggen! 
Det var längesen jag loggade in här haha. Det har vart fullt upp det senaste men nu är det äntligen höstlov. Fy satan vad jag har längtat. Dock spenderar jag inte min sista skoldag i skolan utan hemma i sängen invirad i täcket. Har nämnligen varit på vårdcentralen nu i 2 timmar. Har varit förkyld i 3 veckor nu så kände att det var dags att ta reda på vad som är fel med mig. Dom sa att det kunde vara en början till lunginflammation/halsfulls vilket jag har gått och trott dessa veckor. Men har fått massa värktabletter och hostmedicin nu så ska äntligen bli frisk! Väntar på att Alfred ska komma hem så vi kan ha en myskväll. Imorgon blir det jobb om min kropp tillåter. Medans jag väntar så ska jag försöka plöja igenom några avsnitt av PLL som jag har glömt av allt för länge nu. Ska även försöka uppdatera mer lånade ju faktiskt hem en kamera över lovet så ska uppdatera så bra jag kan. Ha ett fint höstlov allesammen puss xxx
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0