om jag inte vart så dum hade du förstått

hej.
hösten har kommit tätt inpå och jag är så långt borta just nu. inte fysiskt precis men kanske psykiskt. vill bara ha lite lediga dagar då man kan få ha all tid i världen att egna sig åt sig själv och sånna människor som man faktiskt blir glad utav. jag är trött på att vänta, och vänta ut tiden på att någonting kommer att hända. men nu har jag insett att det kommer inte hända någonting förens jag gör något speciellt åt det. vilket som kan vara som ett slag i magen medans man bara vill att alla andra ska fixa till den där lilla pusselbiten men egentligen måste man göra det själv. så där någonstanns är jag nu. vart är ni någonstans? lever ni i höstmörker och dansar? eller sitter ni i samma sits som mig som inte vet vart man ska ta vägen. jaja höst är det iallafall och det kan man ju inte göra någonting åt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0